Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging " Tot Ons Genoegen ". We hopen u met deze website informatie te geven over onze vereniging.

Hengelsportvereniging " Tot Ons Genoegen " is opgericht op 26 april 1954 en goedgekeurd bij Koninklijk Besluit van 2 mei 1956. De vereniging heeft de laatste jaren ongeveer 325 leden waarvan ongeveer 20 jeugdleden. Een groot deel van de leden is afkomstig uit Stadskanaal, Musselkanaal en Nieuw Buinen. Daarnaast heeft de vereniging ook veel leden uit andere omliggende plaatsen. De vereniging is aangesloten bij de Hengelsportvereniging Groningen Drenthe en bij Sportvisserij Nederland.

De vereniging heeft geen eigen viswater.
De vereniging organiseert wedstrijden op zaterdagochtend, maandagmiddag en woensdagavond.

Wilt u lid worden van een gezellige hengelsportvereniging en niet te veel contributie betalen, meldt u zich dan aan bij onze vereniging. U krijgt er geen spijt van.

Welkom

De vereniging heeft geen eigen viswater.